onsdag 7 mars 2007

Vårtrötthet?!

Nu är det dags igen. Orkar inte hålla mig vaken långa stunder på raken. Tålamodet med barnen är kort som jag vet inte vad. Andnöd och sus i huvudet bara jag går upp på övervåningen...Stor irritation på saker och ting (inkl personer) i min omgivning. Gråtmild.( fick en stor klump i halsen när jag hittade två brev från försäkringskassan i lådan - vad har jag gjort nu då?!) Helst av allt vill jag bara sova...

Ringde hälsocentralen idag. Så här kan man inte ha det. FIck prata med doktor Tysk som på bruten svenska gav mig en tid till imorgon. I min journal kunde hon läsa att jag hade sökt för ungefär samma sak i mars 2006. HMMm... misstänksamhet. Kanske är det vårtrötthet jag lider av?!

Förra gången jag ringde fick jag prata med dr Aspberger, som när jag förklarade att jag är så är så jävla trött hela tiden svarade "Vem fan är inte det."

3 kommentarer:

Laanna sa...

Järnbrist???

Anonym sa...

laanna: vi får väl se imorgon... man kan ju alltid hoppas. kram, fru y.

Peter Madison sa...

jamen du vännen....så här kan det ju inte vara...juue... Hoppas Dr. Doktor hittar felet...å att du blir pigg å glad...liksom.

Kram påre!!