fredag 9 mars 2007

Vackra pojkar, snygga män

Då jag, i mitt jobb , ofta går genom vår lilla stad, har jag många tillfällen att titta på människorna jag möter. Det som slår mig är att alla tjejer/kvinnor är så väldigt vackra, medan männen i allmänhet ser ut som ointressanta slashasar med dålig hållning...

Var är alla vackra pojkar och snygga män? Dom måste ju finnas någonstans. Har dom vackra kvinnorna låst in dom vackra männen?! Eller är det så att kvinnan är vackrare än mannen?!

Kommer på mig själv att haja till vid anblicken av en reslig, snygg man med det där suget i blicken.. mmm vilken läckerbit!!! - Men hallå, det är ju min alldeles egen lilla pudding!!! Lycka!
(Trots craft tights och canada kängor modell större...)

Idag har jag varit på hälsokostbutiken och köpt blutsaft... Kaninkokerskan till trots ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att K är vackrare än M. Det trodde jag alla visste./T

Anonym sa...

Herr T: puss i ljumsken! Du är vacker!

Peter Madison sa...

Är det saft kokt på kanin tro?? Huh...

Laanna sa...

Är inte blutsaft sån där där saft med järn i ,typ?

Och vi gick förbi på Domus i går, jag ville se denna beröma kanikokerska, men hon syntes inte till...hehe