söndag 3 juni 2007

Möt kärleken i sommar...

finner ett absurt nöje i att läsa kontaktannonser. I lördagens lokalblaska hittade jag några annonser som redan har blivit klassiker i min samling...

Avdelning "jag hade en dålig svenskläraret":

Nr 1: Jag tycker om djur, barn, dans musik och att äta en god midda med god vin? Jag tycker om husvang semester hopp att du hör av d...

Nr 2: Jag tycker om djur och åka moter måt och åka husvang att en god midag med ett vin till? Hör av dig så får du veta mer.

Nr 3: Jag tycker om djur och åka moter måt och åka husvang att en god midag med ett vin till? Hör av den så får du veta mer.

Nr4: Jag tycker om djur och åka båt och fiska dans någon gång. Ätta en god middag med ett gått vin hemma kvällat? Hoppas att du. (WTF IS UPP WITH THE FRÅGETECKEN HELA TIDEN???)


Kommentar: Uppenbarligen ett tema med variation. Ju fler annonser desto större chans att få möta den stora kärleken...

Avdelning: Het på gröten...

Hej! Tycker om sköna och spontana träffar. Skulle vara mysigt om vi kunde ses i min fjällstuga i norra Jämtland nu i månadsskiftet...

Kommentar: Det spelar fan ingen roll om jag gillar dig eller ej. Måste bara ha en karl i bingen NU!!!


Avdelning specifika (svåruppfyllda??) krav...

Du som tror på ufo återfödelse mystik magi mm och är SYNSK FJÄRRSKÅDARE . 63 års storväxt dam söker dig.

Kommentar; Överflödig.

Avdelning EGo Boy?!

Kille 24. 1.79, 95 söker sällskap. Intr e att träna och drar 297 kg i ett moment (!!!!!) Gillar även att shoppa resa mm.

Kommentar: Om du hänger mindre på gymmet kanske du hittar någon som vill kolla när du drar dina kilon i ett moment... Vad f-n betyder det förresten och är 297kg mycket???!!!

Avdelning: Den här skulle jag ha svarat på om jag var singel och man!

Gammal häxa söker hjälp att knyta pjäxa. Ej röken/kröken bara göken, tjock och go hoho!!

KOmmentar: Skön lirare. Kärlek!

3 kommentarer:

Peter Madison sa...

Å varför ända inihelvete läser du kontaktannonser??? Har du inget bättre för dig...som att vara hemma tex?! Jag som cyklade uppför den satans byvägenhelvetet å så är du inte hemma! Va VA VA!!!

Tur du är snäll...;)

Evalinn sa...

Frågetecknet kan nog tolkas som "är det nån som fattar vad jag menar"?

??

Mylt sa...

pw: Om du bara prioriterade oss på byvägen istället för att fika på stan... (du skulle ju få fika här!!!) Kan ju inte vänta på dig i en evighet... Btw så behöver du väl motionen ;-)

Eva-Linn: Ja förmodligen...