tisdag 13 februari 2007

Inget särskilt egentligen..

Har ingen inspiration att skriva just nu, men känner att för att bloggen ska göra skäl för namnet, varannandag, så är det min tur att göra ett inlägg. Våra trogna läsare (hahahahaha...) kanske har märkt att det förekommer en viss skillnad på inläggen i stil och innehåll.. Detta beror ju på att jag (frun) och mannen båda skriver och tycker till på den här bloggen. Mannen har mer bestämda åsikter om saker som sticker i ögonen på folk (ingen nämd och ingen glömd) medan jag tydligen inte har några åsikter alls (eller det har jag ju, men är lite mer återhållsam i mitt tyckande offentligt).

Ville bara klargöra detta.

Dessutom har jag aptråkigt på jobbet - nuigen. Det kallas tvivel, det där som gror...

Overandout.

7 kommentarer:

Peter Madison sa...

hihi...du har väl visst åsikter...! tänk om du gick på bloggen lika hårt som du går på mig ibland...;) Ser att du har Lars Winnerbäck i huvudet...:)

Fika nån dag?

Laanna sa...

Alltså. Ni kan väl skriva under varje blogginlägg med signatur/namn, då skulle det bli mycket bättre för oss "utomstående":)

Peter Madison sa...

Exakt....om ni nu måste göra allt tillsammans så kan ni väl göra nån slags signatur som visar vem som skrivit. Jag kan ju iof med blotta ögat se för det är ju ljusårs skillnad...haha....men allvarligt alltså...ok?

Anonym sa...

Peter och lanna: DEt är ju det som är spännande.. ungefär som att gissa spara och slösa i inredningstidningarna, endast med skillnaden att det inte finns något blad att vända för att få se facit... och lanna, det är bara att fråga peter om du är nyfiken vem av oss som har skrivit vad... kramar och kärlek/fru y

Anonym sa...

Hejsan
Hoppas att PW har vidarförmedlat att jag verkligen gillar er blogg.Skönt att få veta att ni båda skriver, har undrat om den stora skillnaden mellan inlägg.

Hoppas allt är bra, å Fru Y, det är bra att du härjar på PW när jag inte kan göra det från Sth.
Kram
/Katrin

Anonym sa...

Katrin: HEj bruden! Kul att du hittat hit och att du gillar vår sida... Hoppas du har det bra istora staden, kram Ylva!

Peter Madison sa...

ehh...hörrudu Katrin, sen när började du kalla mig för PW då..;)