tisdag 28 augusti 2007

Hormoner...

Den uppmärksamme läsaren har förmodligen fattat att jag och herr T väntar tillökning i familjen. Under lite bylsiga tröjos kan man ana en putande mage men inte riktigt vara säker på om jag har svullat/inte tränat i sommar eller är med barn.

Allt borde ju vara ett rosa skimmer om det inte vore för som jävla hormonerna som rasar fritt i kroppen.
I vanliga fall är jag rätt snäll och bryr mig inte om andra elaka människor som tycker om att sprida olust omkring sig. I morse bad jag en kärring dra åt helvete efter att hon gått bakom min backande bil och sedan knackat på sutan och påpekat att jag höll på att köra på henne. "jag tänkte att du ville veta....." AAAARRRGGGHHH!!!

Det är inte så att du kunde stå still och vänta tills jag parkerat färdigt eftersom jag började före dig kärringjävel!!!


Kändes rätt skönt faktiskt. Just då och där. Efteråt började jag fundera på om hon kanske var min högsta chef... kanske var dumt ändå. Äsch, jag ska snart vara mammaledig.

4 kommentarer:

Peter Madison sa...

Fniss...söt du e då! Ser fram emot en fika. Vem vet, jag kanske får mig en råsop;)

Anonym sa...

Hejsan

Tänk vad svårt jag har att tänka mig dig förbannad. Fast du har helt rätt, du började och då får hon ju vänta. Det har väl alla lärt sig ;)

Vi missade att gå på Brunis i sommar, tyvärr. Dessbättre flyttar jag hem efter jul så då kanske...

Kram

Peter Madison sa...

Jag minns en gång när jag kom hem med Herr T efter en rejäl fylla på ett kalas i ett tält för några år sen. Då var fru Y....lite arg...hihi

Anonym sa...

Peter: Ja, jag är nog som sötast när jag är arg faktiskt!!!

Katrin: Ja, det skulle vara hemskt kul om vi kunde hitta på något när du äntligen blir Östersundsbo igen... Kram fru y