tisdag 21 oktober 2008

Kändisgraviditeter.


Det här med kändisar som blir gravida är ett fenomen som inte upphör att fascinera mig. Hur bär dom sig åt? Är det en speciell kurs man måsta ta för att klara av att gå igenom en graviditet på samma sätt som en Hollywoodkändis? Jag menar, ena dagen har dom precis blivit gravida, nästa dag har dom fått ungen.


Dessutom har dom återgått till sin jävla size zero efter två veckor och struttar omkring på beachen i stringbikini eller genomför ett triatlon i lite tajta träningskläder...


Skulle fan i mig inte bli förvånad om Brittans lillasyster klämmer ut nummer två (som hon PRECIS har blivit gravid med enligt skvallerblaskorna) innan jag hinner få fram den här klumpen i magen som gör mig oformlig och orörlig och som jag har gått och kånkat omkring på i snart 8 månader.. SKULLE INTE BLI FÖRVÅNAD!!!!


Men som man säger, only in Hollywood folks...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru, vad gnäller du för. Du har väl alltid återfått formen efter dina tidigare graviditeter. H-stjärnorna har ju också tillgång till pt, pk, pb och all tid i världen att ägna sig åt sig själva vilket vi "vanliga dödliga" inte har.

Anonym sa...

Anonym: fått och fått... utan pt, pk och pb FAST ALLTID två veckor längre än det var sagt.. och hur vet du det förresten, du är ju anonym?!// Fru y

Peter Madison sa...

Äh vadå, jag tycker du alltid ser ut som om du var en Hollywoodbabe, gravid eller inte! :)

Anonym sa...

Peter;sådär ja.. träd fram ur anonymitetens skugga bara... du vet väl hur mycket slit det ligger bakom återfåendet av formen?! Men tack för komplimangen! Jobba på med lägenhetsrenoveringen nu, du har väl inte tid att sitta framför datorn heller? ;-) // Fru y

Anonym sa...

Det är väl liksom en del av deras jobb att vara slanka och "perfekta".. Om jag hade all den tid och de resurser som h-stjärnorna har skulle jag också va jäkligt fit... hela tiden. Även om jag var höggravid, typ:P
Fan det är ju en sjuk värld...

Maria