onsdag 22 oktober 2008

Jämförelsernas jämförelse?

Sedan ett par dagar tillbaks går jag ju hemma och "vilar upp mig". I ett nyinflyttat hus innebär det fix och plock och organisation och flytta hit och - näe flytta tillbaks...
Igår tog jag ju dock en liten paus och satte mig i soffan med en kopp te och tittade på förmiddagstv... ganska nice faktiskt.

Oprah var på... hon hade diverse gäster och avslutade med att presentera det nya boy band undret The Jonas Brothers (aldrig hört talas om....)genom att jämföra dom med.... just det THE BEATLES!!!!
Som båda mina barn säger: Oooooohhhhh Maaaaaj Gåååååådd!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg också lite av det programmet. Jag hade heller aldrig hört talas om de där pubertetsgrabbarna. Kan knappast vara ngt att jämföra med Beatles! Hoppas de kvarvarande beatlesmedlemmarna slapp höra det där... De andra lär nog ha vänt sig i graven.

Maria