torsdag 4 december 2008

Min Gud har övergivit mig?

Har varit på blixtvisit hos mamma i staden jag föddes och växte upp i. Skulle hämta barnvagnen som behövs inför den stundande nedkomsten om en sisådär 12 - 26 dagar..... Skulle bara stanna över natten och sen bege mig hem igen eftersom en mors plats är vid sina barns och sin mans sida.. (hahaha) Äldsta dottern skulle spela upp och det vill man ju inte missa... Men ÄNDÅ... Hade vissa förhoppningar om att få sova ut på morgonen utan att behöva sköta markservicen inför avtåg till skola. Bra så. Det slapp jag. Men döm om min förvåning när de nyinflyttade grannarna två hus bort en sisådär kvart i sju beslutar sig för att: SLÄPPA UT DEN FÖRBANNADE HUNDEN SOM SKÄLLER SOM OM DEN GICK PÅ SPEED I DEN EGENHÄNDIGT FINURLIGT EFTER KONSTENS ALLA REGLER BYGGDA HUNDGÅRDSHELVETET!!!!! ARRRGGGHHHH; JAG BLIR VANSINNIG!!!! HATAR HUNDAR!!!!!!!! Ville bara säga det.

3 kommentarer:

Laanna sa...

Hehe. Här har vi en kalkon som står bunden vid ett träd och börjar kackla och ha sig tiiidigt på morgonen. Inte mycket bättre kan jag lova:P

Anonym sa...

Laanna: Men kanske godare i grytan???// fru y

Laanna sa...

Hehe. Det vet jag inget om:p