onsdag 19 november 2008

Låtar att HATA!

I bilen på väg hem från stan idag hade jag radion på Lugna favoriter... Brukar vara såna där härliga låer att waila till på den stationen, och är man ensam i bilen spelar det inte så stor roll att rösten skär sig på dom höga tonerna...

Anyway.. idag blev det ett kraftuttryck och ett bestämt tryck på avstängningsknappen. "Faaaaan, (med eftertryck) vilken dålig låt!!!" Jag blev faktiskt förbannad och den känslan har inte försvunnit än... Vilken låt det var?

Almaz - med Randy Crawford. Men fy fan vad eländigt eländigt eländigt...

Och när jag ändå håler på att spy galla över musik kan jag lika gärna ta några låtar till i samma kräkkategori..

1: Hello - med Lionel Ritchie

2. Nikita - med Elton John

3. Life is life - med Opus

4. Don´t you (forget about me) - med , ja vad fan hette dom då....

5. The rose - både med Bette Midler och Westlife

ja, listan kan göras hur lång som helst, men dessa var de som kom upp utan att jag ens behövde fundera... (en bubblare är My heart will go on med Celine Dion, eller, faktiskt ALLT som hon har gjort...)

Nu får ni ursäkta mig för nu ska jag gå ut och SKJUTA HUNDKRÄKET som skäller dagarna i ända... Från 06.45 till 19.00. Det borde vara skottpengar på denna hundägare och tillika granne som låter kräket förpesta alla mina dagar, hela dagarna, genom att låta hunden stå ute i hundgården.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket datum skulle du ha nu??..... :-D ! Jag tror säkert att det går över till jul ha ha ha

Anna K

Anonym sa...

Ana K: Irritationen menar du?! Ja det får vi hoppas.. Idag har jag stått och blängt på en tant utan vare sig barnvagn eller familj som tagit upp en familjeparkering på IKEA... kunde dock behärska mig lite och inte gå till verbal attack... fick räcka med elakblicken :-)/7 Puss puss från fru y

Anonym sa...

..Vad står 7:an för? ha ha :-)
ANNA K

Anonym sa...

anna k: äsch, jag slant väl lite som vanligt!!!/kram