lördag 8 november 2008

Jag vet att jag är lite sen...

...men måste bara skriva ett inlägg om årets upplag av Idol! Vinner Kevin Borg går jag och dränker mig! Alltså, det gör jag ju inte, men finns det någon mer osexig, okarismatisk och tööööööntig Idol deltagare än Kevin???!! Det här blir som ett fjortisinlägg, men av någon anledning går han mig på nerverna! Och allt detta beröm han får! varför det?! Ingen personlighet överhuvudtaget: ville bara säga det. Ett mer nyanserat och återhållsamt inlägg om någonting helt annat kommer om några dagar.. eller kanske i morgon! Kanske.
Nu ska jag piska upp Herr T i TP. Kan han behöva efter att flera helger i rad fått storstryk i Lördagsfrågesporten i lokaltidningen....

8 kommentarer:

Peter Madison sa...

Blundar man så sjunger han ju faktiskt bra, ju. Men så fort man ser pojken med sitt oändliga flin så börjar det krypa i kroppen...huh.

Anonym sa...

Alltså jag gillar honom inte heller, egentligen.... Det där checka och smöriga han utstrålar hela tiden. Men ändå så är han sjukt duktig... faktiskt... om man jämför med de andra (utom Lars) som är vansinnigt stela och intetsägande.

Maria

Anonym sa...

MAria och Peter... Orkar inte lyssna på honom även om jag blundar... JAG VILL HA MARKUS EN GÅNG TILL!!! Så det så!// kram fru y

Anonym sa...

I looooove Keeeeviiin!!!!! :P

Maria

Anonym sa...

Maria... vet inte om jag gillar dig längre ;-) // fru y

Anonym sa...

Ja ni, själv tittar jag mycket mycket mycket mycket mycket.....!!!!!!!!hellre på "stjärnor på is" än Idol, gissa varför ;=). Jo där...!!!!!...har ni en riktig IDOL!! Kanske vi ska köpa biljett till finalen fru Y ?

Anna Kristina...Äh, jag behöver inte vara anonym i detta inlägget! Tinna

Anonym sa...

Haha:D

maria

Anonym sa...

Anna Kristina... nu har du ju röjt ditt alibi!!! Och kanske skulle vi kolla in finalen på stjärnor på is.. men å andra sidan har du ju varit så nära att du kunde känna hans andedräkt... ha ha ha... Miss you// fru y