fredag 19 september 2008

Felklädd

HUr det kan bli vissa dagar.. Kände mig rätt ok när jag hade klätt på mig i morse. Till och med lite fin för ovanlighetens skull...

Men direkt jag kom ut ur lägenheten jag bor i för tillfället kändes det helt fel. Strumpbyxorna var för håliga (mönstrade) och lämnade för mycket bar hud att se, kjolen för kort, stack nästan inte ut nedanför kappan... Dessutom åker fanstyget in mellan benen när jag går i korridoren här på jobbet och visar upp betydligt mer av mina spiror än jag hade önskat. Detta leder till att hela jag känner mig misslyckad och definitivt INTE kan koncentrera mig på jobbet.... Helvete.

4 kommentarer:

Peter Madison sa...

Äsch, du är fin, sådeså!

Anonym sa...

Äh.. allt klär väl en skönhet, föfan!

/Maria

Anonym sa...

Båda ovanstående: Man bugar och tackar för era fina komplimanger.. men en kjol som åker upp mellan benen kan få vilken skönhet som helst att känna sig misslyckad.. dessutom hängde strumbyxorna i grenen.. och det vet vi ju alla hur hemskt DET är!!!!!! ;-)/fru y

Anonym sa...

Haha! Just DÄRFÖR bär jag alltid bekväma kläder:D

Maria