onsdag 16 april 2008

What´s the f-ing deal?!

Möt våren med nya textilier... Förnya ditt hem med färg... Fräscha upp med minimal budget...

Tänkte lyda lite råd från inredningsexperterna och med liten budget och minimal arbetsinsats förnya hemmet med nya kuddfodral. Går en sväng på stan. Målmedvetet. JAg vet vad jag vill ha. Inga sidetracks idag..

På Åhléns har man sedan länge kört med hela paketet. Vill man ha ny färg på kuddfodralet får man banne mig köpa innerkudde också. Indiska däremot har haft enbart kuddfodral så att man lätt kunnat ta av hösten och trä på våren... men, döm om min förvåning när man där också har anammat konceptet kudde + kuddfodral.. AARRGHH, vad är grejen?" Hur mycket pengar tror dom att man är gjord av? Dels ska man kunna köpa nytt och sen ska man ha pengar över för att hyra en lagerlokal för alla jävla innerkuddar!!! jag blir TOKIG!

4 kommentarer:

Mia sa...

Med en känsla av att mitt förslag kommer att sågas rejält, säger jag det ändå...

..det är nu du ska återuppliva dina gamla syslöjdskunskaper och sy egna kuddfodral!! ;P

Anonym sa...

Mia: Ha ha ha... roligt att du säger det för just häromveckan sydde jag faktiskt två av kökshanddukar.. Dukto va?! det var ju bara det där med minimal arbetsinsats.../fru y

Anonym sa...

Håller fullständigt med dig! Vill man ha en kudde köper man en kudde vill man ha ett fodral borde man kunna få köpa ett sådant. Basta!

Anonym sa...

Martha: Ja eller hur?! Man blir arg.//fru y