torsdag 3 juli 2008

För övrigt...

Tycker jag att det borde vara SKOTTPENGAR på karlar som tycker att det är ok, fräscht och kanske till och med lite sexigt att gå i bar överkropp i offentliga miljöer som inte är badstranden...

Det kan hända att dom tycker att det är varmt och svettigt och att det svalkar skönt i hängbrösten att ta av sig lilla t-shirten, men inte fan vill jag se alla deras (o)behag när jag är ute och gör mina ärenden eller bara flanerar på stan...

Känns som jag kanske skrev ett inlägg om det här förra året samma tid, men jag blir lika irriterad varje år värmeböljan drar in över landet... så here we go again.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fru Y...

Du har så otroligt rätt. Det känns som jag skulle kunna ha skrivit inlägget själv eftersom jag håller med dig. Jag ska lusläsa min lagbok och se om det inte finns något om ämnet i den ;)

Hoppas allt är bra.
kram
/K

Peter Madison sa...

Förargelseväckande beteende kanske...?

Anonym sa...

Ylva,
Håller fullkomligt med, man blir galen, komplett galen på de där...
Ha en underbar semester!
Ta hand om dig!
Kram kram E

Anonym sa...

All of the above: Skönt att jag äntligen har lyckats med ett inlägg där alla håller med mig!!! Inte varje dag det händer. Ta hand om er och ha en underbar sommar.!!!//fru y

Laanna sa...

Hm, sa lange det ar en snygg karl som inte svettas allt for mycket ar det ok...tror jag:)

Laanna sa...

A andra sidan ar nog de flesta som kommer sig for att ga med bar overkropp ratt fula, nar jag tanker efter...

Anonym sa...

Laanna: Ja, men det är ju just det... alla vältränade hunkar har minsann tröjan på... iof tycker jag att tröjregeln ska gälla ALLA oavsett fysik.../fru y