måndag 12 november 2007

Facebookbrudar och mindevärdeskomplex

För ett tag sedan gick jag med i facebook. Hade stått emot länge men till slut föll jag för frestelsen. Dom första 30 vännerna gick relativt fort att samla på sig, sen har det ramlat in en lite då och då. Ja ja, jag måste väl inse att jag inte är en av dom där superpopulära personerna som verkligen har 400 personer som vill vara min vän... SUCK..

Nåväl, bortsett från detta nesliga nederlag undrar jag bara om det verkligen finns så där många ubersnygga brudar i verkligheten?? Herregud, jag menar inte ens med 100 000 på fickan och en skicklig kirurg skulle jag kunna bli hälften så läcker som hälften av tjejerna på sina fotografier... Näeh, tror jag ska göra en kopp te och krypa in under filten i soffan och kolla på cityakuten.
Jag skiter i Facebookbrudarna nu. Ett tag. I alla fall tills imorgon.

4 kommentarer:

Laanna sa...

De som har sisådär 400 vänneer har väl typ addat ALLA de har gått i skolan med(från grundskola till femtioelvatusen universitetskurser), alla de jobbat med, alla de hånglat med,alla de varit i en förening med, alla de träffat på nån resa osv.

Inte kostigt det blir mycket?

Anonym sa...

Laanna: Men inte ens då kan jag komma upp i så många... /fru y

Peter Madison sa...

ähh...vadå, du är ju snyggast på facebook...ju!

Anonym sa...

Peter... jomenvisst.../fru y